Sunday, May 6, 2012

kursus lg...

Asben kna g kursus lg... *sigh*

Bila dia xde aku sgt penat.. ada anak sekolah n at the same time ada baby adalah sgt handful..

Ditmbh pulak dgn perlu memandu jauh2 pg n blk.. pg kuar awal.. blk smpi lmbt...


Gua tensen! Knapa la xbuat kursus masa cuti skolah?

Ringan ckit beban aku...


Sib baik masa tu bibik masih blm blk. Dia blk 2 june..


Pas bibik xde sok bersilat la aku sorg2..


Dh ler aku hangin je dgn keje aku. 2hb baru ni masuk opis 3.30pg... ada critical prob..

Asben jaga anak2 n faheem..


Kul 1tghari bru aku blh blk. Memandu pulang selepas berjaga selama 12 jam(operator call kul 1.30 pg. Trus xtido dmpi siangnya) adalah tough..

Rasa mcm nk terbabas ads.. nk langgar org ada..


I hate my job. Seriously.. tp byk2 tmpt aku prnh keje sinila yg plg ok maka aku pasrah...


Dgr2nya nk jual.. aku nk tggu vss. Amik vss n rest jaga anak kt umah..slow2 cri keje lain or buat bisnes.. see how lar...

Bisnes apa? Jual nasik lemak tepi jln :p


Hrp btl la berita jual beli ni :-)


Published with Blogger-droid v2.0.4