Monday, May 28, 2012

counting days..

lg beberapa ari bibik nk blk. 2june ni xberbibik lah kami..

dh jenuh slow talk dgn safiya n farris.. ckp kna duduk rumah auntie, bibik nk blk. farris xsuka tp dia xbyk cerita selain dr ckp nk bibik. safiya siap mengamuk n merajuk...

Next, mebi kna umpan dgn menda lain.. mebi kalu nk duduk umah auntie mama n papa bwk dok hotel.. hrp2 umpan ni menjadi sbb bdk2 ni pntg dgr hotel.. nk berendam dlm pool...

Klu xmenjadik gak, nasiblh.. battlefield setiap hari hohoho...

Hati sayu bila mengenang anak2... tp dis will be new life, new experience for everyone in the family, aku susah cara aku, bapaknya ssh cara dia n anak2... iduplah sebagaimana bdk2 lain kt umah org...

aku plg nervous bila pikir bila turn aku standby.. in case kna masuk opis tgh mlm, the next day asben kna bersilat siapkn anak2 skolah n anta faheem dgn segala bekalan ke umah pengasuh...itu jam mmg superdaddy btl la dia. aku tanya dia, blh buat ke... dia cool je n ckp kalu dh terdesak blh aje...aku tau dia blh uruskn safiya n farris.. n kalu tgk peel faheem setakat ni, he is a happy baby. keep him full n dry.. insyaallah ok.. rasanya the daddy will be fine.. *keeping my finger crossed*... pikir2 kesian gak kt asben aku.. tp ni lah harga yg perlu dibyr menjadi suami pegawai IT...nasib lah ye... kalu benti keje kang lg fenin... ada yg pitam bangun pitam bangun kang... hohoho

Sedih gak bila pikir2 bibik nk blk dh.. dia dh bsama dgn kitorg 11bln.wpun byk karenah dia n suka membebel xhengat.. i feel like she's part of the family.. insyaallah aku doakn yg baik2 utk dia.. semoga dia ditemukn dgn apa yg dia cari. Semoga Allah sentiasa meredhai hidup dia..