Thursday, November 11, 2010

Natrah musim ke - 2


oh yes.. Alhamdulillah, insyaallah.. kalu xder aral melintang, dpt gak aku tgk teater Natrah ni. yg 1st dulu dh miss.. so aku xnk ler miss yg 2nd nih..
mula2 tu masa dgr kecoh2 Erma Fatima tarik diri, Mr asben cakap xyah tgk lah sbb bukan Erma.. so aku pun hold dulu dr membeli tiket..

Tp pas baca statement pengarah IB dorg xterima perletakan jawatan Erma n nak Erma gak mengarah teater ni, aku pun cpt2 ler beli tiket online.. tp too bad, tiket best2 sumer dh sold out. dpt ler seat xbest.. now tggl tiket RM50 and RM30 aje..

aku beli tiket utk me n mr asben tgk on 2nd day pementasan, 26 Nov ni @ 8.30pm. nnt aku akan tulis review teater ni dr mata kasar seorang bukan insan seni yg tgk teater for the sake of teater..

kenapa aku nk sgt tgk teater ni? heheh ada 3 sebab;

i) sebab kekasih gelapku, Remy Ishak adalah Mansor Adabi hehe
ii) sebab ada datin paduka Umie Aida. aku respek dgn dia ni. kalu berlakon menusuk ke jantung terus
ii) sebab pengarah dia Erma Fatima.. aku xtau apsal.. aku rasa kalu Erma Fatima buat apa2 cerita sure aku suka! kena kt hati aku ni.. one of the drama dia yg melekat kt hati aku adalah "Airmata Salina". sapa pelakonnya? thehehehehe.. Remy Ishak dan Umie Aida heehehe.. now you see the combination? that's the way ahak! ahak! we like it ahak! ahak! huhu

P/S: terima kasih utk kekasih halalku, my real Mansor Adabi aka Inche Suami kerana sudi menemaniku dan seterusnya menjadi driver pd hari itu bg memungkinkanku bertemu kekasih gelap ku.. hehe.. I love u yang! muahhssss..