Saturday, March 6, 2010

tag dr kayno. apa daaa... kena la jawab

untuk sahabatku kayno yg telah mentagkan aku... inilah jawapan ku...

No.1

Aperkah jenama Deodorant yg korang pakai skang.. ( ke mmg tak pakai??)

dr baru akil baligh smpi skrg  saya mmg pakai rexona. masa blm akil baligh xpakai deodorant coz ketiak xbusuk lg kuikuikui


No.2

Brand ikan Sardin dalam tin yang paling digemari?

cap ayam. tp xberapa suka makan sardin laa..


No.3

Apalah bahagian badan anda yg paling anda rasa SEKSI & SEKSA!

(aderkah ikan sardin itu membantu menyeksikan anda?)

perut! sbb byk bertingkat2 you...


 
No.4

Aper hadiah yg paling 'HAMPEH' yg korang penah terima dr yg tersayang?

xder kot. hadiah2 xder la mahal2.. tp cukup membuatkan saya gembira. yg hampeh blm ada lg la.. in future xtau ler..


No.5

Korang akan rasa diri disayangi bila.........???

banyak lah... xmuat nk tulis wakaka


 
No.6

Apakah hadiah yg korang akan kasik pada bakal mak mentua pd kali pertama berjumpa?

kali pertama saya jupe mak mertua saya adalah di hari pertunangan saya. saya xbg dia apa2.. senyuman aje hahaha



No.7

Antara Belacan, Cencalok & Budu...yang mana lebih wangi n sesuai dibuat perfume?

(Yang mana lebih wangi dibandingkan dengan bau kentut anda?)

semua pun busuk tp semua pun sedap..



No.8

Jenama kasut paling banyak yg anda miliki?

crocs. ada 2. lain2 semua serba satu.. n murah2 belaka haha (saya bukan suka kasut sgt haha)


No.9

Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga

apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Mesia?Sekiranya ditawarkan anda berminat utk memegang jawatan menteri aper? (aper punya tonggang langgang ler soklan aku ni?)

bg subsidi susu byk2... pastu mcm kayno gak, khamis bg half day hahahah

No.10

Sila Tag kepada 5 orang yang sangat anda rasa sesuai menjadi menteri di atas!

(itupun sekiranya dia memakai deodorant ye...)

sesapa yg baca blog ni n sudi menjawab nya..